Atlas, an unbalanced game

I think PG should have a way to balance the atlas, the game is becoming less interesting because there is no balance, dragons getting harder to catch, repetitive events, crystal caves only exists because an event gave a problem. Making matters worse the way the game goes is not a smart way to do things. It’s past time for PG to balance this game, strategy is not the unbalanced game that WarDragons has become!!!

Lol

6 Likes

How, instea did complaining suggest ways to improve.

In atlas? Depends what you view as balanced. Just yell for Malik

What?

I mean I guess some are boring.

Thought this was an atlas thread. Also, not true. PG worked on it before KW fell through.

6 Likes

The most interesting thing here is how mrmonopoly posted a comment with less than 5 characters

11 Likes

I’m cool like that.

I smell favoritism

Same

You did it again!

2 Likes

O atlas precisa ser um jogo justo, as equipes de nível baixo , tem as alianças, ok, mais precisar ter pelo menos um forma de se defender, eu acho que somente o fato de vc conseguir se defender no atlas já é alguma coisa.

Switch translator

atlas não é para todos como parece. apenas espere até chegar a um nível superior. ou trabalhar duro como o resto de nós. é um jogo difícil

você não é a primeira pessoa a reclamar e não será a última. todos nós éramos pequenos em algum momento

O problema é que a PG parece que ouve só quem já chegou no final do jogo. E esse papo já tá rolando dês de que eu comecei a jogar e já tem bastante tempo, se for isso mesmo ela tá toda errada, pq parece que ela faz algumas mudanças pra agradar esse povo e isso tá errado, volto a dizer jogo de estratégia não é isso que a PG tá fazendo com o atlas, precisa ser justo.

é o mais justo possível. confie em mim, eles ouvem a todos (exceto para mim hahaha)

Me desculpa mais não parece que eles ouvem, o atlas está cada dia pior e tenho certeza que no fórum existe boas ideias sobre melhoras do mesmo, mais a PG quer é ver o circo pegar fogo

1 Like

image

2 Likes

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.