Help help help stones evolution

Bonjour ou je peux trouver les pierres d évolutions que j’ai manquer durant les sainsons passés :lion:

Stones, like the dragons that use them, are limited-time items. There is no way to get more evolution stones once the season has passed. You can still use any stones you already got.

If you are not sure which stones you claimed during the season, you can ask support. (Submit a ticket through the game or at support.wardragons.com.)

1 Like

Les dragons divins de la saison passée, ainsi que leur pierre d’évolution, ne peuvent plus être obtenus.

Powered by Google Translate

1 Like

PG has already discussed this over a billion times

@moderators work your magic!:sparkles:

@TheRedDelilah, since the TC is French, perhaps there is French variant of your helpful text…

1 Like

Bonjour,

Les pierres d’évolution pour les dragons des saisons précédentes ne peuvent plus être réclamer. Si tu ne les a pas eut pendant leur saison, tu ne peut plus les avoir.

Et juste si ti te poserais la questions non ces pierres ne reviendront plus jamais en tout cas c’est la réponse officielle jusqu’a présent.

J’espere avoir pu t’aider :grin:

1 Like

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.