Over larger alliances controlling you? Where do you stand?


#21

:joy: point was that it would be unproductive. They would accomplish nothing lol.


#22

Heading over to trap Odin to see if I make it on a video. :eyes:


#23

Well with this new scaling update, I’m sure we will see some level 100s soloing 500s now :wink:


#24

So I just checked, this guy is the leader of a Gold 1 team. He’s lvl 195, and has a mediocre base. His top dragon is Leos… :confused:


#25

Hey, Trumpy warrior is AWESOME!


#26

Hey but he’s been here for YEARS :rofl:


#27

With 33.4m medals, he aint been here that long. :stuck_out_tongue:


#28

Don’t call it a comeback!


#29

Odino, don’t be dramatic :rofl: it won’t be that bad.


#30

Thank you so much, had a few bad days in RL and this post has me laughing so much :joy::joy::joy::joy::joy:


#31

I want to know why this guy is suspended. :rofl:


#32

IKR, would love for him to be able to respond. I could really use more humor in my life today…


#33

Maybe for opening more than one thread on the same subject? Not sure, unless I missed something else


#34

You’re all just being mean. If NMO can do it with 100’s of teams why can’t Gold League?


#35

I don’t think they ban people for that unless you do it a lot.


#36

Alright, guys, I really think this guy needs to come back and defend this amazing idea.

How do you feel about it?

  • Yes, un-suspend him! I need to hear more!
  • Nah, lets have a quiet day.

0 voters


#37

Game is boring af. No Atlas excitement and nothing to do next event…

So yeah… let’s get him back in forums. At least we have something to do


#38

Right? I’m literally just waiting for this page to refresh. :rofl:


#39

Have you ever thought about the fact that the game became too easy and that’s why it’s boring?


#40

I wouldn’t say its too easy. We’re just in the middle of event down time, and between atlas seasons. So that kinda sucks.