Permanently Suspended

Bonjour,
J’ai été banni de la team, aucune explication, alors que je n’ai rien fait, juste parce que vous suspectez quelque chose, alors expliquez vous !!! Une bonne fois pour toute, je n’ai jamais tricher, je suis intègre dans le jeu comme dans la vie de tout les jours !!!
Revoyez votre jugement et apportez moi des preuves car vous êtes là quand il faut encaisser notre argent et vous nous bannissez comme une merde ?? C’est quoi cette histoire !!!
J’avais encore plein de rubis et investi pour le compte elite, alors à ce compte là remboursez moi bande de voleur !!!
J’exige des explications !!!
Je ne vous salue pas

Hi!

I suggest not being so hostile in your messaging. Create a support ticket to get your ban appealed, posting here won’t do you any good until you have tried the support route

Mech

Hi, thanks for your message and sorry if i hurt you (sorry my bad english :see_no_evil:)
Where can i do a ticket reclamation ?

For IOS, click the cog button on the bottom right above the attack button, then press Help, then press the top right corner on the page that opens (which says “Contact us”). Then create a new ticket, attaching any relevant photos to the ticket.

Do not reply to the ticket until you get a response from PG as responding will send your ticket to the back of the queue. Best of luck and hope your account issues get resolved soon!

Here is the link too: https://wardragons.zendesk.com/

This topic was automatically closed 30 days after the last reply. New replies are no longer allowed.