Spillere ifra Norge?

Forsøker å samle norske spillere i en gruppe… er du norsk? Gi meg en lyd ingame, og jeg skal legge til til i gruppen.

Jeg vet ikke hvorfor du ville lage en tråd på forumet for å invitere norske spillere til en gruppechat, men greit.

Hvorfor synes du det er merkelig? Rart å ville snakke med norske spillere i ett spill?

Where would you suggest Norwegian speakers should look for Norwegian war dragons players? Forums seem like a natural place to look, to me.

4 Likes

Vennligst endre merkelappen til denne chatten fra utenfor emnet til Leter etter medlemmer (LFM) takk, fordi ingen spillere vet om du leter etter medlemmer hvis du ikke har den taggen.
også jeg skrev dette på Google Translate så beklager hvis jeg har noen feil her.
Eller hvis du ikke kan gjøre det fordi du ikke finner hvor du skal endre taggen, vil moderatorene gjerne gjøre det for deg hvis du spør. bare skriv @mods, vær så snill å endre taggen til LFM.

For teams, yes, but I’ve never seen someone coming to the forums to ask people if they want to be added to a group chat.

Jeg synes ikke det er rart at norske spillere ønsker å snakke i et spill, det jeg mente var at jeg aldri har sett noen åpne en forumtråd for å legge folk til gruppesamtaler.

Well… im not looking for members for a team here. Im just letting Norwegian people know that there is a group where they can meet fellow Norwegians. Nothing more than that.

The way i see it, the off-topic category is just perfect for this.

This has basically nothing to do with teams or gameplay at all…just a social group for Norwegians.

1 Like

There is a first thing for everything mate :wink:

Ive only met 3 or 4 Norwegians in the game so far…theres not alot of us in game, as Norway is a small country…

OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. Got it :point_right:. Carry on mate.

1 Like

That’s an excellent idea! Now I’m wondering if I should do that for people from my own country…