Una pequeña sugerencia

Discussions about War Dragons that don’t fall under other Categories can be poste
:crossed_swords:Una segerencia​:crossed_swords:

Desde mi punto de vista los premios de las fichas de prestigio exclusivo de la temporada pasada y la actual tiene un margen muy grande para jugadores que no llevan mucho tiempo en el juego y no tienen esperanzas de competir contra los grandes peces pero les encantan los retratos como yo :pensive:.

Ahora mi sugerencia sería no podrían hacer un clasificación de 10 personas con la mayor cantidad de puntos de clasificación de temporada actual con los siguientes niveles :

100-200 (10)
200-300 (10)
300-400 (10)
500-600 (10)

Las 10 personas en entrar a cada ranking ganarán 5 fichas de prestigio.

Se que muchos pensaran que no sería justo para las 1000 personas que entraron en el ranking de la temporada pero seamos sinceros competir con aquellos que llevan años jugando al juego es una tarea muy complicada quitarles el puesto, darles la oportunidad a estas 10 personas de ganar algo exclusivo motivará a mas personas a jugar este hermoso juego.

Espero que esta sugerencia no se lo tomen personal ya que amo al juego en los 9 meses que lo llevo jugando y si esta sugerencia ya fue dada lo siento no he leído mucho el foro.

1 Like

here’s the english translation :slightly_smiling_face: (for the ppl who don’t wanna open google translate) :sweat_smile:

From my point of view, the prizes of the exclusive prestige tokens from last season and the current one have a very large margin for players who have not been in the game long and have no hope of competing against the big fish but love portraits. like me: pensive :.

Now my suggestion would be you could not do a 10 person ranking with the most current season ranking points with the following levels:

100-200 (10)
200-300 (10)
300-400 (10)
500-600 (10)

The 10 people to enter each ranking will win 5 prestige tokens.

I know that many would think that it would not be fair for the 1000 people who entered the ranking of the season, but let’s face it, competing with those who have been playing the game for years is a very difficult task to take away their position, to give these 10 people the opportunity to win. something exclusive will motivate more people to play this beautiful game.

I hope this suggestion is not taken personally since I love the game in the 9 months that I have been playing it and if this suggestion has already been given I am sorry I have not read the forum much.